آخرین بروزرسانی : در 2ساعت ، 48دقیقه قبل امروز : 29 مهر 1399
جستجو :
به مناسبت هفته سلامت روان صورت گرفت
تقدیر مدیر کل بهزیستی مازندران از کارشناسان سامانه تلفنی 1480 و 123

کد خبر : 3654 | تاریخ : 21 مهر 1399 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : معاونت پیشگیری | تعداد بازدید : 120

Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی و رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان با حضور در مرکز سامانه تلفنی 1480 و 123 به مناسبت هفته سلامت روان از روانشناسان و مددکاران این حوزه تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن تبریکهفته سلامت روان گفت: ضروریست تا در مسیر خدمات دهی در جهت ارتقای سلامت روانآحاد جامعه، هر چه بیشتر به سمت تخصصی تر کردن خدمات متناسب با شرایط روزجامعه پیش برویم.

وی با اشاره به بار روانی و فشار ناشی از استرس همه گیری کرونا افزود: روانشناسان ومددکاران اورژانس اجتماعی و سامانه صدای مشاور نقش شایسته تقدیر و بی بدیلی درکنترل و کاهش این فشار روانی ایفا نمودند .

مدیر کل بهزیستی مازندران رشد 161 درصدی تعداد تماس ها با سامانه تلفنی1480 طیسالهای 92  تا کنون را نشاندهده ارتقای اعتماد عمومی به خدمات بهزیستی عنوان  وخاطرنشان کرد: بالغ بر 436 هزار تماس تلفنی  از سال 1392 تا شش ماه نخست سال جاریاز سراسر استان جهت برطرف نمودن مشکلات روانشناختی در زمینه های فردی، خانواد،کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی ، پیش از ازدواج و مشاوره طلاق و توانایی تصمیمگیری صحیح ومناسب و نیز تقویت مهارت های زندگی و بین فردی با خط تلفنی 1480 برقرار شده است.

دکتر گوهردهی در پایان با اهدا لوح تقدیر از اقدامات شبانه روزی  کارشناسان سامانهتلفنی صدای مشاور (1480) و اورژانس اجتماعی (123) قدردانی کرد.


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

آخرین اخبار
تقدیر مدیر کل بهزیستی مازندران از کارشناسان سامانه تلفنی 1480 و 123
معاونت پیشگیری

جلسه کمیته استانی هماهنگی مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 برگزار شد
معاونت پیشگیری

جلسه ساماندهی معتادان بی خانمان همزمان با آغاز فصل سرما برگزار شد
معاونت پیشگیری

جلسه هماهنگی هفته سلامت روان در بهزیستی استان برگزار شد
معاونت پیشگیری

فراخوان همکاری اداره کل بهزیستی استان مازندران با آزمایشگاه های ژنتیک
معاونت پیشگیری

افزایش امید به کاهش معلولیت در مازندران
معاونت پیشگیری

شروع برنامه پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان 3-6 ساله در پایگاههای ثابت و سیار استان
معاونت پیشگیری

جلسه اعضای تشکل مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد استان با مدیر کل بهزیستی مازندران برگزار شد
معاونت پیشگیری

فراخوان همکاري اداره کل بهزیستی مازندران با واجدین شرایط دربرنامه پیشگیري ازآمبلیوپی
معاونت پیشگیری

دکتر گوهردهی: جمع آوری محتوای آموزشی هماهنگ و استاندارد مورد توجه باشد
معاونت پیشگیری

تغییر زمان برنامه امبلیوپی بواسطه شرایط همه گیری کووید 19
معاونت پیشگیری

فراخوان تاسیس مرکز (غیردولتی) جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد
معاونت پیشگیری

شرایط بازگشایی و فعالیت مراکز «مشاوره و خدمات روانشناختی» اعلام شد
معاونت پیشگیری

نحوه شروع مجدد« غربالگری شنوایی نوزادان و شیرخواران»اعلام شد
معاونت پیشگیری

اجرای طرح پایش و حمایت مستمر از مددجویان مبتلا به ویروس کرونا در استان مازندران
معاونت پیشگیری

اقدامات اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در میان افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر
معاونت پیشگیری

کارگاه آموزشی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس ویژه کارکنان بهزیستی مازندران برگزار شد
معاونت پیشگیری

بازدید معاون امور پیشگیری بهزیستی مازندران از مراکز اقامتی درمان و بازتوانی اعتیاد
معاونت پیشگیری

بازدید معاون امور توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از محل پیشنهادی مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد
معاونت پیشگیری

بازدید معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از مرکز ماده 16
معاونت پیشگیری

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103

نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده واحد مربوط در دفتر مدیریت عملکرد چقدر است ؟
نظرسنجی
نحوه برخورد کارکنان دفتر مدیریت عملکرد (واحد مورد مراجعه) با شما چگونه بوده است؟
نظرسنجی
علت مراجعه مکرر شما به دفاتر مربوط به دفتر مدیریت عملکرد چه بوده است؟
نظرسنجی
- برای چه کاری به دفتر مدیریت عملکرد اداره کل مراجعه کرده اید؟
نظرسنجی
خدمت مورد نظر شما در دفتر مدیریت عملکرد در موعد مقرر از طریق کدام یک از موارد ذیل انجام شده است؟
گزارش های تصویری
گزارشی جهت نمایش ثبت نشده است.


فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}