آخرین بروزرسانی : در 14ساعت ، 46دقیقه قبل امروز : 3 مهر 1399
جستجو :
اداره امور مالی

کد خبر : 772 | تاریخ : 2 اردیبهشت 1397 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : ادارات و واحد های ستادی | تعداد بازدید : 422

رئوس فعالیت های اداره امور مالی



- تنظیم اسناد هزینه کلیه فعالیتهای مالی از قبیل حقوق و مزایای کارکنان ، مطالبات پرسنلی ، کمک هزینه ها و غیره در قالب تعهدات و اعتبارات اختصاص یافته.
- رسیدگی کلیه اسناد هزینه استان از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی، آیین نامه ها اجرایی، دستورالعمل های ابلاغی و بررسی مستندات موجود در اسناد هزینه و تطبیق آن قانون با محاسبات عمومی و در صورت مشاهده نقص، اعلام واخواهی جهت رفع نقص.
- ثبت و ضبط و نگهداری حساب اعتبارات اختصاص یافته اعم از جاری، تملک دارایی های سرمایه ای ، درآمدهای اختصاصی و سایر منابع و تامین اعتبار اسناد هزینه در قالب سقف اعتبارات اختصاص یافته و برنامه های هزینه ای و فصول مربوطه.
-درخواست وجوه براساس تخصیص های استانی و پرداخت کلیه تعهدات به اشخاص حقیقی و حقوقی و پرداخت تنخواه گردان به عاملین ذیحساب شهرستانها و صدور برگه های محاسباتی حسابداری جهت اعمال حسابهای مربوطه .
- تهیه و تنظیم تراز عملیات مالی ، حسابهای ماهانه ، صورت مغایرتهای بانکی و رفع مغایرتهای احتمالی ، کنترل مبالغ واریز شده با اعتبارات اختصاص یافته استانی و کشوری و تطبیق آن با موافقتهای مبادله شده .
- نگهداری حساب پرداختهای علی الحساب ، پیش پرداختها ، تنخواه گردان عاملین ذیحساب ضمانتنامه های بانکی.
-تهیه و تنظیم لیست های مالی از قبیل حقوق و مزایا ، ماموریت کارکنان ، کسورات بانکی ، بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی.
- نگهداری سوابق و کلیه اطلاعات مالی کارکنان اعم از وامها ، بدهی های اقساطی ، کسورات موقت و دائمی ، حق عضویتها ، ایام مرخصی و استعلاجی ، معافیتهای مالیاتی.
-تمامی اعمال و هماهنگی های مربوط به پیگیری حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین از سازمان بازنشستگی و کلیه فعالیتهای مرتبط با امور مالی آنان.
-کسب خط مشی های مالی از مراجع رسیدگی کننده و ارسال آن به ادارات بهزیستی شهرستانها جهت اجرا .
- تهیه و ارائه گزارشهای مختلف مالی به مدیریت ، جهت اتخاذ تصمیم های مدیریتی و همچنین ارائه گزارشهای مالی و همکاری های لازم با مراجع رسیدگی کننده.
- انجام کلیه مکاتبات با سایر دستگاهها ، بانکها و موسسات مالی و اعتباری از قبیل صدور ضمانتنامه های کسر از حقوق و پاسخ به مراجع قضایی درخصوص احکام صادره.
-ارتباط و همکاری مستمر با واحد بودجه به منظور تهیه و و تنظیم بودجه سالیانه .
- ارتباط مستمر با شهرستانهای تابعه و ارائه راهنمایی های لازم در جهت امور مالی .
-نظارت و ایجاد هماهنگی های لازم درخصوص امور مالی از طریق برقراری ارتباط با ذیحساب و ارائه آن به حوزه های تخصصی.
-بایگانی و نگهداری کلیه اسناد مالی که بصورت قطعی تامین اعتبار و پرداخت گردیده جهت ارائه به مراجع ذیصلاح.
-نگهداری حساب اموال دولتی.

 


 تاریخ آخرین بروز رسانی : 19 / 2 / 1397 

راهبر محتوا : عباس رسولی 

تلفن مستقیم : - 

داخلی : 311 ( شماره تلفن مرکزی سازمان 33394903 ، 33394904 ، 33394905 )


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103

نظرسنجی
1- میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده حوزه معاونت توانمند سازی
نظرسنجی
2- میزان رضایت از برخورد همکاران در زمان مراجعه به حوزه توانمند سازی
نظرسنجی
3- میزان شفافیت در پاسخگویی و رفع مشکل توسط کار شناسان حوزه معاونت توانمند سازی
گزارش های تصویری
گزارشی جهت نمایش ثبت نشده است.


فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}