آخرین بروزرسانی : در 4ساعت ، 58دقیقه قبل امروز : 2 بهمن 1399
جستجو :
مدیر کل بهزیستی در جلسه شورای اداری تاکید کرد:
تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار در بهزیستی است

کد خبر : 3965 | تاریخ : 21 دی 1399 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : مدیریت-مدیر کل | تعداد بازدید : 95

Card image cap Card image cap

نهمین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی ، معاونین و روسای ادارات شهرستان های استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر گوهردهی در این جلسه تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار در بهزیستی است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. خدمت به خلق عبادت محسوب می شود و همه ما باید در راستای خدمت به جامعه هدف تلاش کنیم .
مدیر کل بهزیستی ضمن بیان موضوع وفاق و همدلی در بین همکاران گفت:ما یک پیکره هستیم اما در اجزای مختلف و این وفاق و همدلی باید به بدنه نیز تزریق گردد تا شاهد رشد و شکوفایی سازمان باشیم.
در ادامه مدیر کل بهزیستی در خصوص پرداخت حق پرستاری معلولین ضایعه نخاعی افزود:ارائه خدمات به هنگام به افراد ضایعه نخاعی حائز اهمیت است و بهزیستی در این مورد محدودیتی ندارد و اطلاعات پایه این افراد باید کامل باشد و کارشناسان تخصصی به درستی موضوع را رصد ومدارک این افراد جهت دریافت حق پرستاری را بررسی کنند و در صورت حصول اطمینان در مرحله آخر مورد تایید قرار گیرد و هر خدمتی که درهر حوزه به مددجویان ارائه می گردد در سامانه ثبت و درج گردد.
دکتر گوهردهی در خصوص راه اندازی صندوق های مالی خرد در شهرستان ها اظهار داشت: اهداف راه اندازی صندوق های مالی خرد روستایی ویژه معلولین،توانمند سازی، ایجاد کسب و کار پایدار ، افزایش مسئولیت جمعي و بهبود معیشت افراد داراي معلولیت کم درآمد و خانواده هاي آنان می باشد که باید از ظرفیت خیرین شهرستان ، دهیاریها و ... استفاده کرد.
وی نقش اورژانس اجتماعی و کارشناسان این حوزه را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و گفت: ثبت  تماس هایی که با اورژانس 123 می شود به لحاظ مداخله به موقع از اهمیت برخوردار است و باید از ظرفیت دستگاههایی مانند اورژانس 115، آتش نشانی و نیروی انتظامی جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم در زمینه های مختلف خودکشی، کودک آزاری و ... استفاده کنیم.


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

آخرین اخبار
تلاش در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی ارزشمند،پر اهمیت و ماندگار است
مدیریت-مدیر کل

ضرورت مناسب سازی اماکن و پروژه های در دست اجرا و رفع موانع تردد برای افراد دارای معلولیت
مدیریت-مدیر کل

برگزاری دومین جلسه تدوین برنامه هفتم توسعه سازمان بهزیستی کشور
مدیریت-مدیر کل

ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی مازندران با جامعه هدف استان
مدیریت-مدیر کل

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین برنامه‌های حمایتی سازمان بهزیستی است
مدیریت-مدیر کل

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
مدیریت-مدیر کل

دیداراعضای هیات مدیره موسسه خیریه مهرآوران کهریزک کاسپین سرخ رود با مدیرکل بهزیستی مازندران
مدیریت-مدیر کل

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تدوین برنامه هفتم توسعه در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد
مدیریت-مدیر کل

تشکیل کمیته های بازرسی ویژه، جهت مناسب سازی فیزیکی محیط با حضور سازمان های مردم نهاد
مدیریت-مدیر کل

ارتباط مدیر کل بهزیستی مازندران با جامعه هدف استان
مدیریت-مدیر کل

بیست و یکمین جلسه شورای معاونین بهزیستی مازندران برگزار شد
مدیریت-مدیر کل

برگزاری جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا
مدیریت-مدیر کل

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس سامانه تصمیم
مدیریت-مدیر کل

مناسب سازی و تامین مسکن از اولویت های سازمان بهزیستی برای افراد دارای معلولیت است
مدیریت-مدیر کل

چهار میلیارد تومان زکات در بهزیستی مازندران جمع آوری شد
مدیریت-مدیر کل

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار در بهزیستی است
مدیریت-مدیر کل

مناسب سازی اماکن عمومی خواسته به حق افراد دارای معلولیت و سالمندان است
مدیریت-مدیر کل

دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی
مدیریت-مدیر کل

ثبت نام مددجویان دارای سهام عدالت در سامانه سجام
مدیریت-مدیر کل

دیدار مدیر کل ثبت احوال مازندران با مدیر کل بهزیستی استان
مدیریت-مدیر کل

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103

نظرسنجی
علت مراجعه شما به حوزه معاونت توانبخشی چه بوده است؟
نظرسنجی
نحوه مطلع شدن شما از انواع خدمات قابل ارائه در حوزه معاونت توانبخشی از چه طریق بوده است؟
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات دریافت شده حوزه معاونت توانبخشی چقدر است؟


فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}