آخرین بروزرسانی : در 20ساعت ، 27دقیقه قبل امروز : 9 خرداد 1399
جستجو :
مدیر کل بهزیستی مازندران تاکید کرد:
نقش آینده نگری،بحران ستیزی، اعتبار بخشی و فرهنگسازی روابط عمومی در سازمان

کد خبر : 1971 | تاریخ : 31 اردیبهشت 1399 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : مدیریت-مدیر کل | تعداد بازدید : 78

Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap Card image cap

صبح امروز نشست دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران و مصطفی رجبی معاون پشتیبانی و نیروی انسانی ، بصورت وب کنفرانس با کارشناسان روابط عمومی شهرستانها برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و  روابط عمومی و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: روابط عمومی بعنوان یکی از ارکان مهم توسعه هر سازمان نقش های زیادی را در یک سیستم بر عهده دارد.

وی با تاکید بر نقش آینده نگری روابط عمومی در هدفگذاری های سازمان افزود: روابط عمومی با آینده نگری و پیش بینی چالش ها و فرصت های احتمالی نقش مهمی در هدفگذاری ها و تصمیم گیریهای مدیران ایفا  میکند.

مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از اقدامات روابط عمومی در مدیریت و کنترل بحران  همه گیری کرونا خاطرنشان کرد: در هنگام بروز بحرانها، روابط عمومی با ایفای درست نقش بحران ستیزی میتواند ضمن شناسایی توانمندیها و ظرفیت های موجود، در مدیریت بحران و کمک به پیشرفت و ارتقای سیستم تاثیرگذار باشد.

دکتر گوهردهی با اشاره به تاثیر روابط عمومی در اعتبار سازی و اعتبار بخشی برای سازمان تصریح کرد: روابط عمومی در تشریح خدمات سازمان به ذینفعان درون سازمانی و برون سازمانی تاثیر بسزایی در جذب اعتبارات یک سازمان ایفا میکند.

وی فرهنگسازی را یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و افزود: باورها و ارزش های یک سازمان و تبیین و تثبیت آن در میان ذینفعان داخلی و خارجی بر عهده روابط عمومی هر سازمان است .

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه با توجه به اهمیت روابط عمومی، در بسیاری از مواقع این جایگاه از توجه کافی برخوردار نبوده ، گفت: متاسفانه در شهرستانها ردیف سازمانی روابط عمومی وجود ندارد و شایسته است تا پیگیری های لازم جهت تحقق این مهم برای همکاران شهرستانها صورت گیرد.

وی با تاکید بر ارتباط خوب، تعامل مناسب، گشاده رویی و برخورد شایسته با  ارباب رجوع، بخصوص با خیرین و اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه از شرکای قوی بهزیستی در معرفی خدمات سازمان به احاد جامعه هستند و ارتباط دوسویه با آنها، منجر به شناخت درست مردم نسبت به وظایف و رسالت های این نهاد حمایتی خواهد شد.

دکتر گوهردهی بر اهمیت  تلاش، عملکرد درست و اقدامات به موقع در تثبیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد  و افزود: هماهنگی ارتباطات و نهادیه کردن تعاملات بین سازمانی، وظیفه مهم روابط عمومی در ارتقا همکاری های برون سازمانی در جهت افزایش کیفیت خدمات به گروه های هدف است.

در پایان از  روابط عمومی ادارات شهرستانهای تنکابن، آمل و میاندرود بعنوان روابط عمومی برتر در سال 98  تقدیر شد.


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

آخرین اخبار
پیوستن ۱۳۳ مالک به پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استان
مدیریت-مدیر کل

دعوت مدیر کل بهزیستی مازندران از خیرین برای حمایت از کودکان فاقد سرپرست موثر
مدیریت-مدیر کل

فطريه جمع آوري هر شهرستاني در میان نیازمندان همان شهرستان توزیع می‌شود
مدیریت-مدیر کل

بازدید مدیر کل بهزیستی مازندران از پایگاه های جمع آوری زکات فطره
مدیریت-مدیر کل

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
مدیریت-مدیر کل

مدیرکل بهزیستی مازندران مزایای تاسیس مراکز بهزیستی با نام مثبت زندگی را تشریح کرد
مدیریت-مدیر کل

نقش آینده نگری،بحران ستیزی، اعتبار بخشی و فرهنگسازی روابط عمومی در سازمان
مدیریت-مدیر کل

دومین جلسه شورای رفاه در سال ۹۹ برگزار شد
مدیریت-مدیر کل

تقدیر مدیر کل بهزیستی استان از پرسنل روابط عمومی
مدیریت-مدیر کل

نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها، مراکز و موسسات تحت نظارت سازمان بهزیستی برگزار می شود
مدیریت-مدیر کل

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن روزملی ارتباطات و روابط عمومی
مدیریت-مدیر کل

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن شهادت امام علی علیه السلام
مدیریت-مدیر کل

دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان
مدیریت-مدیر کل

شرایط بازگشایی مراکز روزانه بهزیستی مازندران تشریح شد
مدیریت-مدیر کل

اقدامات سلامت روان بهزیستی مازندران در دوران کرونا
مدیریت-مدیر کل

پیام تبریک دکتر گوهردهی ، مدیر کل بهزیستی استان مازندران بمناسبت روز معلم
مدیریت-مدیر کل

بهزیستی و آموزش و پرورش متولیان اصلی آموزش پیش از دبستان
مدیریت-مدیر کل

تدوین شیوه های متناسب با دوران کرونا برای پیگیری وظایف ذاتی سازمان
مدیریت-مدیر کل

شناسایی چالش ها و آسیب های پساکرونا
مدیریت-مدیر کل

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز روانشناس و مشاور
مدیریت-مدیر کل

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103

نظرسنجی
آیا از محتوای مطالب پورتال اداره کل بهزیستی استان رضایت دارید؟
نظرسنجی
آیا از خدمات بهزیستی مازندران رضایت دارید؟
گزارش های تصویری
گزارشی جهت نمایش ثبت نشده است.


فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}